tisdag 31 augusti 2010

Snart dags

Idag köpte jag en ny väska. Jag har ju tänkt att resa lätt eftersom jag inte vill ha så mycket packning att släpa på och det skall vara lätt att ta med den på en motorcykel. Väskan är lagom stor, syns väl, är tålig och relativt vattentät. Den kommer att bli perfekt!



Eftermiddagen och kvällen har jag mest ägnat åt att få lite koll på vad jag behöver ha med mig. Jag har läst en del på nätet och skrivit upp och noterat vad jag behöver ha med mig. Jag har också fortsatt att sträcka ut lite tentakler mot lindy-folk i närheten av Seattle och det verkar som att jag kanske får tag på några stycken.

Det är svårt att inte vara nervös, särskilt som jag inte har ordnat boendet i NY ännu. Jag har satt mina förhoppningar till en kompis kompis som bor där. Hoppas att det ordnar sig smidigt, annars får det bli vandrarhem. Jag måste säga att det känns lite ovant att ha resfeber. Jag brukar ju inte ha det, fast det är klart. I de flesta fall har jag inte rest själv och inte så långt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar