söndag 20 juni 2010

Shopping

Idag har jag shoppat. För er som känner mig så är inte det något jag gör varje dag direkt. Det som krävdes var lite press helt enkelt. Om tre dagar åker jag till Italien och vill gärna ha lite fräschare kläder att ha på mig. Eller för att citera en god vän till mig:

"Du ser ut som en tysk turist" - Ellen
2010-06-20

Är inte det citatet nog för att få vem som helst att åka och köpa nytt vet jag inte vad... Jag fick i varje fall köpt en del av de saker jag ville ha. Nya byxor, lite skjortor och tröjor och två superfina flugor. Dessutom hittade jag nya mysbyxor som får ersätta det par jag köpte för en sisådär 15-16 år sedan och numera har fler hål i ändan än... ja... än vad det ska vara.

I turordning kommer här mina nya mysbyxor, de gamla och sist men inte minst mina inköp för dagen.

Jag e ganska nöjd faktiskt. Det som jag egentligen ville ha var nog fler byxor, men det är svårt att hitta. Tydligen finns det någon som har fått för sig att alla Sveriges män vill ha byxor som sitter åt i skrevet, är lågt skurna och dessutom sitter åt kring underbenen! Vad i Helvete! Jag vill ha sköna byxor som sitter lagom löst och är lite vidare i benen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar