tisdag 22 juni 2010

Snart färdigpackad

Snart färdigpackad! Jag har fyllt resväskan till bredden och funderar bara på om jag skall ha med mig något mer eller inte. Jag har mest packat ner t-shirts och skjortor och sköna kläder att dansa i (och snygga, tack Ellen och Sofia) så jag hoppas att det inte blir för kallt i Italien.
Min destination är Como och Swing Crash Festival. Det är första gången som jag åker utomlands på en sådan här tillställning. Jag har varit på Herräng Dance Camp tre gånger under sammanlagt 4 (eller 5?) veckor och så klart på Swingin' Spring här hemma i Göteborg ett antal gånger. Däremot har jag som sagt inte åkt utomlands på någon danstillställning. Visserligen skall jag inte gå kurser i Como, utan bara ha det bra på dagarna och dansa på nätterna, men det skall bli så himla roligt att se sig om i världen och uppleva lite nytt.
Jag tittar på klockan och inser att jag skall stiga upp om sisådär fyra timmar. Det är nog bäst att jag stänger igen resväskan nu och ser till att få lite sömn. Jag lovar att ni skall få se foton ifrån Como och en beskrivning på vad jag har hittat på. Tills dess, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar