söndag 4 juli 2010

Framme i Herräng

Första natten på Herräng Dance Camp är avklarad. Jag kom hit vid femtiden igår eftermiddag. Resan från Göteborg tog cirka åtta timmar inklusive några korta stopp och en middag på Ingelsta köpcentrum. Från början trodde jag att jag skulle få köra hela vägen själv, men via facebook fick jag kontakt med en tjej som heter Amanda som sökte en bilplats. Hon är här för att gå nybörjarkursen. Tyvärr har hon inget körkort så det blev för mig att köra hela vägen själv, vilket känns lite i rygg och nacke idag.

Det var inga problem att fixa registreringen eller sätta upp tältet igår. Om man nu bortser från det faktum att jag fick sätta upp det två gånger... Jag hade placerat det lite för långt ifrån elcentralen för att min kabel skulle räcka, så det var bara att ta ner det igen och flytta närmare. Jag vill ju trots allt använda min eldrivna kylbox. Den är verkligen helt perfekt att ha med sig om man vill förvara sin mat på ett bra sätt.

Det blev inte så långvarigt på dansgolvet igår. Jag tror att jag gick för att sova efter tvåtiden någon gång. Dagen hade varit lång och jag kände att jag vill vara lite fräsch i huvudet inför steppkursen idag. Apropå kursen förresten så börjar den om 40 minuter. Jag är lite spänd faktiskt. Efter att ha provat på att steppa lite tidigare vet jag ju hur svårt det är, men det kallas väl inte nybörjarkurs för intet ;-)

Jag bjuder på några bilder från min campingplats också ;) En efter andra uppsättningen av tältet och en ifrån min frukost imorse. Simma lugnt tills vi ses igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar