fredag 2 juli 2010

Imorgon åger jag iväg igen.

Det blev bara fem dagar hemma i huset. Jag har knappt hunnit tvätta och packa om innan det är dags att åka igen. Nu är bagagen full med tält, kläder, diverse pryttlar, käk och ett och annat att dricka. Imorgon förmiddag drar jag iväg till Herräng Dance Camp för att gå steppkurs i en vecka. Det var några år sedan jag var där senast, men det borde ju se likadant ut och vara samma röj dygnets alla timmar.

Jag får säkert möjlighet att skriva ett inlägg eller två under veckan som går. Internetcafe finns ju och lite tid skall jag väl ha mellan lektionerna och kvälls/nattdanserna.

Det var nog 1-2 år sedan jag försökte mig på steppen senast. Då på dansforum i göteborg. Jag gick två terminer, men kom aldrig igång riktigt. Nu blir det en vecka i Herräng och minst fyra timmars lektioner om dagen och med den mängdträningen kanske det lossnar lite. Det är i alla fall min förhoppning.
När steppveckan är över blir jag kvar ytterligare en tag för att njuta av dans, umgänge och att ha det skönt. Efter det så får jag se om jag känner för att åka hem eller inte. Det beror ju på om det finns något som lockar i Göteborg ;)

Tills nästa gång. Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar