tisdag 14 september 2010

Lite trubbel

Idag blev jag faktiskt på lite dåligt humor. När jag ringde och kollade hur det skulle bli med motorcykeln imorgon hade de helt plötsligt inte någon tillgänglig... Skit också! När jag pratade med dem igår lät det som att det inte skulle vara några problem alls och idag var det så jävla besvärligt! Så nu är jag tillbaka på ruta ett vad gäller motorcykeln.
Jaja, jag vet att det finns något mer ställe som hyr ut och om det inte funkar alls får jag helt enkelt köpa en hoj. Alternativet är ju att hyra en bil någon del av vägen, men det skulle inte vara riktigt samma sak. Dessutom hade jag planerat att åka vidare imorgon och nu drar det ut på tiden.
Jag får helt enkelt göra det bästa av den tiden som blir här. Återkommer med mer info när jag vet hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar